Prekių grąžinimo taisyklės: 

Norint grąžinti prekę, prašom informuoti apie grąžinimą el. paštu info@margosala.lt ar tel. +37067395274

Sąskaita-faktūra būna išsiųsta el. paštu, patvirtinus užsakymą.

Grąžinant per Omniva grąžinimo sistemą (Omniva paštomatą) , informuoti nebūtina.

Svarbu! Prekės spalva realybėje ir nuotraukoje gali skirtis, dėl ekrano nustatymų ar pasirinkto apšvietimo fotografuojant.

*************************************************************************************

LP EXPRESS grąžinimo taisyklės:

  • Prekių grąžinimo kodas bus toje pačioje LPexpress SMS žinutėje, kur gausite informaciją su atsiėmimo kodu. Grąžinimo kodas bus aktyvus 14 dienų nuo tada, kai atsiimsite siuntą iš paštomato . Supakavę grąžinamas prekes, atvyksite prie bet kurio LPexpress paštomato ir panaudoję grąžinimo kodą, lengvai grąžinsite siuntą. 
  • Mokėti už siuntimą paštomate nereikės. Gavusi grąžinamą siuntą, el. parduotuvė išskaičiuoja šį mokestį (1,99 €) iš už prekes grąžintinos sumos.
  • Jeigu norėsite grąžinti prekes, tai galėsite padaryti per 14 dienų.
  • Jei buvo atsiskaityta mokėjimo kortele, pinigai grąžinami į tą pačią sąskaitą.

  • Grąžinama prekė negali būti dėvėta, turi būti nesugadinta ir nepraradusi savo prekinės išvaizdos.

  • Pinigai į pirkėjo nurodytą sąskaitą yra grąžinami per 2 darbo dienas nuo grąžinimo patvirtinimo. Jei buvo atsiskaityta mokėjimo kortele, pinigai grąžinami į tą pačią sąskaitą.

  • Nepamirškite prie siuntos pridėti grąžinimo formos, kurią rasite žemiau. 

    Reikia užpildyti "Prekių grąžinimo forma" >> 
    Atsisiųsti čia. Formą reikia užpildyti ir įdėti į siuntinį, galima ją atsiųsti el. paštu [email protected] arba grąžinimo formą laisva forma parašyti ranka ir įdėti į siuntinį.

Kokius veiksmus reikia atlikti , norint išsiųsti grąžinamą siuntą per paštomatą?

  1. Atvykus prie paštomato, reikia rinktis „Grąžinti“.

  2. Tuomet suvesti SMS žinute gautą grąžinimo kodą.

  3. Jeigu kodas teisingas, paštomatas atspausdins lipduką ir atidarys dėžutę siuntos įdėjimui. Turite užklijuoti lipduką ir įdėti siuntą į vidų.

  4. Įdėjus siuntą, uždaryti dureles ir grąžinimo procesas yra baigtas.

       5. Jeigu norėtumėte atidaryti didesnę dėžutę savo siuntai, tuomet tuo metu kai atsispausdino grąžinimo lipdukas ir yra atidaryta dėžė, galite spausti              mygtuką ekrane „Didesnė dėžutė“ ir pasirinkti norimą dydį.

       6. Siunta elektroninei parduotuvei pristatatoma per 1-2 darbo dienas.

**************************************************************************************

OMNIVA grąžinimo taisyklės:

1. Užpildyk prekių grąžinimo formą: https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/margosala-lt

2. Supakuok grąžinamą prekę ir įdėk į Omniva paštomatą. Siuntos grąžinimo numerį bei trumpą instrukciją išsiusime tau el.paštu ir SMS žinute. Mokėti už siuntimą paštomate nereikės. Gavusi grąžinamą siuntą, el. parduotuvė išskaičiuoja šį mokestį (2,99 €) iš už prekes grąžintinos sumos.

3. Pinigai už grąžintas prekes pervedami per 2 darbo dienas nuo tada, kai prekės pristatomos e-parduotuvei .

Grąžinimo paslaugos kaina: 2,99 Eur -  išskaičiuojama iš grąžinimo sumos.

Papildoma informacija:  • Supakuokite prekes saugiai, kad transportavimo metu pakuotė nebūtų pažeista. • Jeigu naudojate seną pakuotę, pašalinkite senus lipdukus ir užklijuokite naują, kuris buvo pateiktas el. paštu. Siuntos lipduką galite atsispausdinti ir atvykę prie paštomato. • Atvykus prie OMNIVA paštomato rinkitės „Grąžinti siuntą“. • Siunta elektroninei parduotuvei pristatatoma per 1-2 darbo dienas.

Grąžinamos pakuotės reikalavimai: ne mažesnė nei 2x9x14 cm ir ne didesnė nei 38x64x39cm. Maksimalus grąžinamos siuntos svoris: 30 kg.

*****************************************************************************************

BENDROS GRĄŽINIMO TAISYKLĖS

  Kiekvienos „Margosala“ internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės duomenys nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Jeigu iškilo klausimų, prašom , galite kreiptis tel. +37067395274 arba el.paštu [email protected] .

Pirkėjas, pateikęs prekės įsigijimą patvirtinantį dokumentą, turi teisę per 14 kalendorinių dienų grąžinti nenaudotas, nedėvėtas, su ženklinimo etiketėmis, nesugadintas ir nepraradusias prekinės išvaizdos prekes, netinkančias vartotojui dėl formos, spalvos, dydžio, komplektiškumo (pvz., avalynė, viršutiniai rūbai, galanteriniai gaminiai (rankinės,piniginės) ir kt.) 

Grąžintiną sumą sudaro : prekių kaina + pigiausias pasiūlytas įprastinis pristatymo būdas (jeigu grąžinamos visos prekės). Šiuo metu tai yra 1,85 €.  Pagal CK 6.228-11 str. 3 p. teisę : " Verslininkas neprivalo grąžinti vartotojui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad vartotojas aiškiai pasirinko kitą negu verslininko pasiūlytas pigiausias įprastinis pristatymo būdas."

Prekės grąžinimo išlaidos tenka pirkėjui ir negrąžinamos pagal CK 6.228-11 str. 6 p. teisę.


  Prekių pristatymo išlaidos. Tai išlaidos prekės pristatymui iš elektroninės parduotuvės sandėlio iki pirkėjo nurodyto adreso. Ši suma nurodoma sąskaitoje, pateikiamoje kartu su preke. 
  Prekių apmokėjimo išlaidos. Negrąžinamas grynųjų pinigų paėmimo paslaugos mokestis, kurį pirkėjas sumoka atsiskaitydamas grynais ar kortele paštomate arba kurjeriui ( jau būna įskaičiuota į pristatymo kainą).


  Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė). Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

  Prekė laikoma negrąžintina, jeigu yra:
 netyčinių arba tyčia padarytų mechaninių pažeidimų (nuplėšimų, perpjovimų ir pan.);
 atsiradusių dėl nerūpestingo ir netinkamo naudojimo;
 prekė buvo naudojama ne pagal paskirtį;
Natūralus prekės nusidėvėjimas ( rankinių, piniginių iš natūralios odos kampų, rankenos ir nugaros dalies nusidėvėjimas yra natūralus reiškinys ir tai nėra sutarties sąlygų pažeidimas, ir pretenzijos dėl prekės kokybės tokiais atvejais nepriimamos, kaip ir dėl mechaninių pažeidimų ( suplėšyta, perpjauta oda ).


  Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis .Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, įskaitant ir kainą už pristatymą. Pardavėjas gali pasiūlyti pirkėjui kompensaciją už broką . Broku nėra laikoma dėl netinkamos priežiūros ir laikymo atsiradę mechaniniai pažeidimai, prekės išvaizdos pokyčiai ar natūralus nusidėvėjimas.


  Jeigu už prekę Pirkėjas mokėjo dovanų, nuolaidų kuponu, tai grąžinamas kuponas bei papildomai sumokėta suma. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą akcijos metu, grąžinama už prekę sumokėta suma (po nuolaidos).
 Jei pirkimo metu Pirkėjui buvo pritaikytas nemokamas pristatymas, prekių grąžinimo atveju iš bendros pirkėjo sumokėtos sumos išskaičiuojamos siuntimo išlaidos pagal tuo metu galiojusius pristatymo tarifus.

Visoms prekėms suteikiama 24 męn. kokybės garantija.


Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis Civilinių kodeksų.
Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Prašymai išnagrinėjami per 14 dienų. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

Elektroninė ginčių sprendimo platforma http://ec.europa.eu/odr/

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.


  Pinigų grąžinimas


 Pinigai yra grąžinami ne veliau kaip per 5 darbo dienas, nuo to momento kai prekės yra gaunamos ir patvirtinamos, kad jos neprarado savo prekinės išvaizdos. Taip pat apie pinigų grąžinimą informuojame el. paštu.

           El. paštas: [email protected]
           Tel.: +37067395274

Sekite mus Facebook'e